نسخه پیش‌نمایش ویندوز 9 در ماه آینده منتشر می‌شود؟
نسخه پیش‌نمایش ویندوز 9 در ماه آینده منتشر می‌شود؟
یک شنبه 26 مرداد 1393 ساعت 11:44 بعد از ظهر | بازدید : 798 | نویسنده : ایلیا کامی | ( نظرات )

اخباری که منتشر شده نشان از انتشار نسخه پیش‌نمایش ویندوز 9 در ماه بعد میلادی دارد. مایکروسافت این نسخه را در اختیار عموم قرار خواهد داد و ظاهرا محدودیت‌هایی نیز برای آن اعمال نخواهد کرد.

نفس ویندوز هشت به شماره افتاده است و مایکروسافت سخت در حال کار بر روی نسل بعدی ویندوزهای مدرن خود است. گزارش جدیدی از سوی ZDNet ادعا می‌کند که نسخه پیش‌نمایش ویندوز 9 ممکن است در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر برای عموم منتشر شود.

گفته شده که نسخه پیش‌نمایش در صورت انتشار در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت و بر خلاف اقدامی که اپل در اعمال محدودیت یک میلیون دانلود Yosemite قرار داد، مایکروسافت هیچ‌گونه محدودیتی را برای تعداد دانلود نسخه پیش‌نمایش ویندوز 9 در نظر نخواهد داشت.


هنوز به شکل دقیق و تأییدشده ای مشخص نیست که ویندوز 9 چه تغییراتی را به خود خواهد دید و احتمالا باید تا زمان انتشار نسخه پیش‌نمایش منتظر بمانیم. با این حال طبق اطلاعاتی که تاکنون لو رفته ویندوز 9 صاحب استارت منویی خواهد شد که در ویندوز 8 حذف شده بود. این منو قرار بود طی آپدیتی برای ویندوز 8 ارائه شود، اما مایکروسافت آپدیت‌های بزرگ برای ویندوز 8.1 را متوقف کرده و تمرکز خود را بر روی ویندوز 9 قرار داده است.

همچنین قابلیت اجرای نرم‌افزارهای Metro در مد Windows و از بین رفتن منوی Charms و سر آخر امکان دسکتاپ‌های های مجازی از جمله ویژگی‌های مهمی است که می‌توان در ویندوز 9 انتظار داشت. ولی شاید هیجان‌انگیزترین آن حضور منشی شخصی پر سر و صدای مایکروسافت یعنی کرتانا در ویندوز 9 باشد که البته بعید به نظر می‌رسد برای نسخه پیش‌نمایش آماده شود، اما احتمالا طی آپدیتی پس از انتشار رسمی به ویندوز 9 ملحق خواهد شد.

مایکروسافت دو سال اخیر را مشغول تمیزکاری حاصل از خرابکاری‌های ویندوز 8 بوده است! ویندوزی که سرعت فروش پایینی را تجربه کرد و کاربران بسیاری را ناراضی. ارائه ویندوز 8.1 توانست اندکی از انتقادات را کاهش دهد، اما این ویندوز در مجموع به مزاج بازار خوش نیامد تا مایکروسافت نیز در نهایت عطای آن را به لقایش ببخشد.

اگر میزان سهم بازار برای ویندوز 8 و 8.1 را کنار یکدیگر بگذاریم، به حداکثر سهم 12.48 درصدی آن‌ها در بازار می‌رسیم که بسیار پایین به نظر می‌رسد. ویندوز 7 اما تاکنون با رشدی که برای خود رقم زده، به سهمی 51.22 درصدی دست پیدا کرده است. مایکروسافت برای کنار زدن ویندوز 9 باید دست به تغییراتی گسترده و جذاب در ویندوز 9 بزند.

واضح است که این شرکت با ارائه هر ویندوز مشکلات بزرگی در جذب کاربران ویندوزهای قدیمی خود دارد؛ آیا ویندوز 9 می‌تواند این شرایط را تغییر دهد؟

 

 

منبع : www.digikala.com




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست








می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
v0201
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 96
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 45
:: بازدید هفته : 144
:: بازدید ماه : 124
:: بازدید سال : 1729
:: بازدید کلی : 41048